Mediatrend i Malmö: jätteskägget

Jag vet inte om ni har noterat den senaste trenden bland Malmös media- och trendelit, nämligen Jätteskägget.

Jag har bara den senaste veckan noterat tre personer i min omgivning som burit Jätteskägget:

En sommelier/klubbfixare, en Media Evolution-människa och en konceptutvecklare på en framgångsrik strategisk webbyrå.

Som Guantanamo-svensken, fast med ett Foursquare-konto.

Jag är ännu inte beredd att dra några slutsatser av denna trend, men en del av mig vill hemskt gärna skriva att Jätteskägget är december 2010:s svar på vad fixien var för augusti 2009.

Men det vågar jag som sagt inte riktigt än.

2 reaktion på “Mediatrend i Malmö: jätteskägget

  1. Pingback: Jag är inte den som vill skryta « Renntun.se

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *